Author
Gent que coneixem amb noms poc corrents He fet un llistat de la gent que conec, he conegut o n'he sentit a parlar, amb noms poc usuals (almenys a Catalunya). N'hi ha que semblen més corrents però el màxim és d'unes 12.000 persones.
He procurat repartir-les per edat i si usaven algun hipocorístic. El número entre parèntesis és la quantitat de persones que conec amb el nom en qüestió i si pertanyen a diferents generacions estan a la primera llista.
Si dubto de l'ortografia emprada van darrere dels dos guionets al final de cada llista.
Si només són coneguts d'oïdes està indicat amb un ~ abans de l'edat.
0/100 - Jana (2) • Mar (2) • Ona (2) • Sol (2) • Vinyet (3) • Rebeca (3) • Ariadna (2) • Joana (2) • Carlota (2) • Xènia (2) • Àfrica (2) • Amèrica (2) • Olga (2) • Fátima (3) –- (H)Èlia (3)
0/15 - Noa • Irina • Zoe • Keyra • Layla • Ceci (Cecilia?) • Aleida • Abril • Guisla • Ari (Ariadna?) • Belén • Isis –- Luanna • Maia • Millie (?) • Aimara
15/30 - Camila • Norma • Cecilia • Esmeralda • Luna • Luz • Aroa • Débora • (María) Goretti • Saida • Anaïs • Thaïs (2) • Lara • Lídia • Paola • Jonaina • Aina • Adriana Adri • Melania • Aleth • Aitana • Elisenda • Irma • Elba (2) • Elsa • Almudena • Griselda • Gessemí • Rita • Tània • Noelia • Georgina • Violeta • Aida • Arantza • Astrid • Soraya (2) • Bianca • Consuelo • Vanessa • Verónica • Meritxell (4) + 2 Meri • Inés • Yasmina • Alexandra Sandra • Bibiana Bibi • Isaura • Zara • Neus • Henar –- Al•lòdia • Rut • Dayana • Helga • Yara • Yessica • Olaya
30/100 - Glòria • Nadala • Elisa • Assumpta (2) • Consol • Àgata • Adela • Eulàlia • Elvira • Margarida • Noris • Cornelia • Herminia • Isi (Isidora?) • Ramona • Miracle
~15/30 - Heura • Macarena • Foix • Ada • Ginesta • Queralt • Zoraida • Begoña –- Yesenia
~30/100 - Loida • Jordina
0/100 - Alfred (2) Fredi • Diego (3) • Pol (3) • Jofre (2) • Bernat (3) • Silvestre (2)
0/15 - Thomas • Tiago • Hugo • Dylan • Pep • Jack • Joel • Biel • Nil (2) • Nilo • Arnau (2) • Kevin • Gorka
15/30 - Ramsès • Saúl • Isaac • Félix • Iu • Joan Isaac • Benet • Roger (2) • Martí • Aleix • Dídac • Genís • Oriol (3) • Gener • Ismael (2) • Héctor • Néstor • Galceran • Ventura • Yol • Gem • Gilbert • Alexis • Arcadi • Frank • Virgil • Alan Pau • Dafnis • Asier • Aitor • Armand • Guillem • Karim • Casimir • Conrad • Enver • Eric • Eloi • Noel • Maximiliano Maxi -- Beza(l)el • Emmanuel
30/100 - Martín • Manel (2) • Ginés • Àlvar • Marcel•lí (2) • Bienvenido Bienve
~0/15 - Ot • Magí • Alonso • Ezequiel • Leo -- Elkin
Algú s'anima a fer la seva llista?
Posted: Wed May 03, 2006 2:04 pm
Lumia
No faré una llista tan completa, perquè, de fet, de la majoria de noms (estranys o no) en català tinc referències de persones que els porten a la realitat. Ara bé, noms que em semblen molt curiosos (que no és ni millor, ni pitjor, simplement diferent) i que recordo ràpidament:
Gavina
Urgell
Mel
Tallat
Bastanist
Guaient
Gleva
Genona
Magdala
Nit
Nítdia
Nadala
Corpus Christi (tots ens pensàvem que es deia Cristina i que es feia dir Cristi... i no )
Vedruna
Vall (germana d'en Cim)
Carícia
Brot
Acant
Roure
Aldebaran
Alcor
Nadal
Cim (germà de la Vall)
Els primers són de nena i n'hi ha que, de fet, van/anaven amb el Maria al davant, però igualment els trobo destacables.
Posted: Sat May 06, 2006 11:50 am
bastanist
DELS NOMS BASTANIST Doncs jo busco noies que es diguin com jo!!!
Només per curiositat, per saber quantes n'hi ha pel món i com viuen...
Posted: Tue Nov 21, 2006 6:47 pm
Lumia
Re: DELS NOMS BASTANIST bastanist wrote: Doncs jo busco noies que es diguin com jo!!!
Només per curiositat, per saber quantes n'hi ha pel món i com viuen...
A Catalunya hi ha quatre persones anomenades Bastanist (o Maria de Bastanist). Fora de Catalunya el nom simplement no ha estat utilitzat (que em consti), amb la qual cosa sou quatre fins ara.
Totes quatre Bastanist les tinc localitzades amb noms i cognoms (una només amb el primer cognom) i més o menys puc saber com t'hi podries posar en contacte. Envia'm un privat i et dono les pistes.
Per cert, em sembla molt que ets la Bastanist que referenciava a la llista .
Posted: Sat Nov 25, 2006 1:27 pm
bastanist
seguint... de les Bastanist Doncs ja t'he fet el privat!
Moltes gràcies de nou,
Bastanist - Basti - (diminutiu que poc m'agrada però millor que l'antic "Basta" que encara em diu algun familiar)
Posted: Mon Nov 27, 2006 2:52 pm
sarareus
La llista! la meua llista de noms, encara que no molt llarga...
Salut [Advocació Mariana del meu "poble"]
Auxiliadora [igual que l'anterior]
Yarinet
Jesusa [Tots la coneixem per Xusa... i em vaig quedar de pedra quan m'ho va dir]
Mara
Miracle
Valentina
Ofelia
Saioa
Iris
Lluna
Avelí
Leopoldo
Onofre[Patro del meu "poble"]
Maties
Herni
Nils
Andoni
Paül
Nat
Lloret
els primers de nena els segons de nen
[/b]
Posted: Sun Dec 07, 2008 3:44 pm
Display posts from previous: All Posts 1 Day 7 Days 2 Weeks 1 Month 3 Months 6 Months 1 Year Sort by: Post Time Post Subject Author Ascending Descending